Veel gestelde vragen

  • Hoe ontvangen wij aangetekende post waarvoor getekend moet worden?

    Aangetekende stukken nemen wij voor u in ontvangst. Deze poststukken worden uitgescand op naam van onze chauffeur. Vervolgens wordt het aangetekende stuk apart gehouden van uw overige post en apart aan u overhandigd. 

  • Nemen jullie ook antwoordnummer post mee vanuit de postbus?

    Wanneer u hebt aangegeven dat antwoordnummer post naar uw postbus wordt gestuurd nemen wij dat mee. 

  • Nemen jullie pakketten mee die op het postbusnummer aankomen?

    Ja wij nemen alle post en ook pakketten mee, Wij tekenen voor ontvangst en leveren het pakket bij u af.

  • Krijgen wij een verzendbewijs van een aangetekend stuk dat wij meegeven?

    Wanneer u aangetekende stukken verstuurd zorgen wij ervoor dat deze gescand worden op het postkantoor. Het verzendbewijs nemen wij de volgende dag voor u mee. Wanneer u gebruik maakt van onze Frankeerservice ontvangt een mail met Track & Trace code.

  • Kunnen jullie de post voor ons frankeren en berekenen jullie daar iets voor?

    Wij kunnen de post ook voor u frankeren. Alle post kan ongefrankeerd aan ons worden meegegeven. Wij berekenen daar niets extra voor.

  • Kan de post tijdelijk op een privé adres bezorgd worden i.v.m. Covid19?

    Wij kunnen de post tijdelijk meestal op een privé adres bezorgen afhankelijk van uw locatie.

Hoe ontvangen wij aangetekende post waarvoor getekend moet worden?

Aangetekende stukken nemen wij voor u in ontvangst. Deze poststukken worden uitgescand op naam van onze chauffeur. Vervolgens wordt het aangetekende stuk apart gehouden van uw overige post en apart aan u overhandigd.

Krijgen wij een verzendbewijs van een aangetekend stuk dat wij meegeven?

Wanneer u aangetekende stukken verstuurd zorgen wij ervoor dat deze gescand worden op het postkantoor. Het verzendbewijs nemen wij de volgende dag voor u mee. Wanneer u gebruik maakt van onze Frankeerservice ontvangt een mail met Track & Trace code.

Nemen jullie ook antwoordnummer post mee vanuit de postbus?

Wanneer u hebt aangegeven dat antwoordnummer post naar uw postbus wordt gestuurd nemen wij dat mee.

Kunnen jullie de post voor ons frankeren en berekenen jullie daar iets voor?

Wij kunnen de post ook voor u frankeren. Alle post kan ongefrankeerd aan ons worden meegegeven. Wij berekenen daar niets extra voor.

Nemen jullie pakketten mee die op het postbusnummer aankomen?

Ja wij nemen alle post en ook pakketten mee, Wij tekenen voor ontvangst en leveren het pakket bij u af.

Kan de post tijdelijk op een privé adres bezorgd worden?

Wij kunnen de post tijdelijk meestal op een privé adres bezorgen afhankelijk van uw locatie.

Landelijke Postbus Service verzorgt de post voor

flynth nw
ballastnedamwest
nedasco
nationaalouderenfonds
klantenservice

Klantenservice

Heb je vragen over het brengen, halen of frankeren van je post? Neem dan contact met ons op. Wij staan je graag te woord!

klant-worden

Klant worden

Wil je gebruik maken van onze diensten? Op deze pagina vraag je de Brengservice, Haalservice en Frankeerservice aan.