Veel gestelde vragen

  • Hoe ontvangen wij aangetekende post waarvoor getekend moet worden?

    Aangetekende stukken nemen wij voor je in ontvangst. Deze poststukken worden uitgescand op naam van onze chauffeur. Vervolgens wordt het aangetekende stuk gescheiden gehouden van je overige post en persoonlijk aan je overhandigd. 

  • Nemen jullie ook antwoordnummer post mee vanuit de postbus?

    Wanneer je hebt aangegeven dat antwoordnummer post naar de postbus wordt gestuurd nemen wij dat mee. 

  • Blijven wij hetzelfde postbusnummer houden

    Ja, je behoudt hetzelfde postbusnummer bij PostNL.

  • Krijgen wij een verzendbewijs van een aangetekend stuk dat wij meegeven?

    Wanneer je aangetekende stukken verstuurd zorgen wij ervoor dat deze gescand worden op het postkantoor. Het verzendbewijs nemen wij de eerst volgende breng- of haaldag mee. Wanneer je gebruik maakt van onze Frankeerservice ontvangt je een mail met Track & Trace code.

  • Kunnen jullie de post voor ons frankeren en berekenen jullie daar iets voor?

    Wij kunnen de post ook voor je frankeren. Alle post kan ongefrankeerd aan ons worden meegegeven. Wij berekenen daar niets extra voor.

  • Nemen jullie pakketten mee die op het postbusnummer aankomen?

    Ja wij nemen alle post en ook pakketten mee. Wij tekenen voor ontvangst en leveren het pakket bij je af.

Landelijke Postbus Service verzorgt de post voor

logo Flynth
Ballast Nedam logo
Nedasco logo
Nationaal Ouderenfonds Logo
klantenservice

Klantenservice

Heb je vragen over het brengen, halen of frankeren van je post? Neem dan contact met ons op. Wij staan je graag te woord!

klant-worden

Klant worden

Wil je gebruik maken van onze diensten? Op deze pagina vraag je de Brengservice, Haalservice en Frankeerservice aan.